Opis forum
Siemka. wiek: 24lata,nick: Duch, w cs gram od kilku lat (na necie od roku), nie mam jeszcze steam'a, najczescie odwiedzam serwery: Ulica Sezamkowa , IKS (TP), TKC Revolution, Amnestia (TP). mam torche doswiadczenia jesli chodzi o amx. pozdrawiam .
Ostatnio edytowany przez Duch (2007-12-08 11:59:20)
Duch napisał:
Siemka. wiek: 24lata,nick: Duch, w cs gram od kilku lat (na necie od roku), nie mam jeszcze steam'a, najczescie odwiedzam serwery: Ulica Sezamkowa , IKS (TP), TKC Revolution, Amnestia (TP). kontakt gg:7669568.mam torche doswiadczenia jesli chodzi o amx. pozdrawiam
.
Jestem jak najbardziej za :]
A ja jestem (patrz nick ;p) gram od ok roku mam do zaoferowania stronke na www.e-clan.pl , server na 50 slotów w najwyższej jakości (serv teamspeak) i serv do gry (serv na 12 slotów ) steam mam
To ja Transer jeśli tylko chcesz JESTEŚ PRZYJĘTY !!!!!!!!!!
Ostatnio edytowany przez Draggero (2007-11-02 13:21:58)
Teraz dodam coś więcej na mój temat. Nick Sendal, wiek - 15 lat, posiadam steama, w cs'a gram od ok. pół roku, gram na serwerach : tylko ulica sezamkowa a jak jest zajęta gram na jakimś serwie na chybił trafił. Jeśli chodzi o dane bardziej osobiste Transer wie o mnie parwie wszystko chodzimy razem do klasy.
Mam na imię Wojtek, a mój nick można zobaczyć po lewej W CS'a gram od około 5 lat z przerwami. Posiadam STEAMA i grywam przeważnie na serwerach AWACOM'u i czasem na PETRUS'ie, chociaż ostatnio co raz mniej
Jak ktoś ma pytania odnośnie mojej gry, to może kierować albo na GG 6899351 (choć rzadko mam włączone), albo może popytać Ducha
Teraz mam kilka pytań:
1. Czy ten "klan" na być na STEAM, czy non steam?
2. Czy wszyscy są po mutacji, bo dziecięcego marudzenia nie chciałbym słyszeć
3. Czy planujecie jakieś treningi i czy będą określone terminy.
4, Czy rejestrujecie klan na CB?
Chwilowo to chyba wszystko
1. Zależy jak to ująć większość osób posiada steam.
2. Chyba wszyscy są po mutacji ^^